بدون شرح....

کمي عوض شدم؛
ديريست از خداحافظي ها غمگين نميشوم؛
به کسي تکيه نميکنم .؛
از کسي انتظار محبت ندارم؛خودم بوسه ميزنم بر دستانم ؛
سر به زانو هايم ميگذارم و سنگ صبور خودم ميشوم...
چقدر بزرگ شدم يک شبه !!!

جا مانده است
چيزی جايی
كه هيچ گاه ديگر
هيچ چيز
جايش را پر نخواهد كرد
نه موهای سياه و
نه دندانهای سفيد
زنده یاد حسین پناهی

ای خدای بزرگ
به من کمک کن تا وقتی می خواهم
درباره راه رفتن کسی قضاوت کنم،
کمی با کفشهای او راه بروم.

از سکوتم بترس
وقتي که ساکت مي شوم
لابد همه ي درد دل هايم را برده ام پيش "خدا"

هیچ جاده ای به هیچ جای دنیا نمیرود..
اینها آدمها هستند که میروند..

مردم شهری که همه در آن می لنگند..
به کسی که راست راه میرود می خندند..!
(انسان عادت دارد چیزی را که نمی فهمدمسخره میکند)
سهراب پشت دریاها چیزی نیست بیا!!
بیا این جا!
در این جا کسی جنایت نکرده!
خیانتی هم نیست!
تنها جایست که پاک مانده!
فقط بایدتحمل کنی اکسیژن ندارد...